Bezpłatna infolinia 800 806 900
  1. Ile kosztuje usługa?

    Koszt usługi Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych wynosi 199,00 zł. Decydując się jednak na zakup aparatów słuchowych w ciągu 30 dni od dnia jej realizacji, cała kwota zostanie zwrócona.

  2. Czy zamówienie usługi jest równoznaczne z zakupem aparatów?

    Nie. Usługa Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych ma na celu umożliwienie przetestowania aparatów słuchowych we własnym otoczeniu dźwiękowym i nie jest równoznaczna z ich zakupem. Dzięki tej usłudze można sprawdzić, w jakim stopniu używanie aparatów słuchowych sprawdza się w sytuacjach problemowych i jak bardzo wpływa na wzrost poczucia własnego komfortu.

  3. Dla kogo jest ta usługa? 

    Usługa Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych jest przeznaczona dla wszystkich osób, które chcą poprawić sobie komfort słyszenia, mieć możliwość zdalnej regulacji, a na ten moment, z różnych powodów, nie mogą dotrzeć do gabinetu.

  4. Czy potrzebuję dostępu do Internetu?

    Nie. Do usługi Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych nie jest wymagane dobre łącze internetowe. W wysyłanym zestawie znajduje się telefon komórkowy z Internetem. Jedynie potrzebny jest adres e-mail, niezbędny do przesłania przez nas linku, w który należy kliknąć, aby uruchomić proces Zdalnego Dopasowania.

  5. Jak szybko otrzymam przesyłkę?

    Przesyłka wysyłana jest w przeciągu 24h, za pośrednictwem firmy kurierską DHL.

  6. Czy płacę kurierowi za przesyłkę?

    Nie. Płatności za usługę Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych są dokonywane z chwilą złożenia zamówienia. Kurier nie pobiera żadnej opłaty przy dostarczeniu i odbiorze zestawu.

  7. Jak mogę odesłać przesyłkę?

    Po zakończonym  okresie testowania Zestaw do Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych należy odesłać korzystając z usługi firmy kurierskiej DHL. W tym celu należy skompletować paczkę, a na pudełko nakleić załączoną do Zestawu etykietę zwrotną. Kuriera można zamówić samodzielnie lub korzystając z pomocy Protetyka Słuchu.

  8. Nie mogę połączyć się online

    Z chwilą pojawienia się problemów technicznych związanych z łącznością online, należy skontaktować się Protetykiem Słuchu.

  9. Czy mogę kupić aparaty słuchowe z zestawu?

    Aparaty dołączone do zestawu, są aparatami w wersji DEMO, czyli są przeznaczone tylko do testowania. Istnieje możliwość zakupu aparatów słuchowych o takich samych właściwościach przez Internet lub w jednym spośród 300 gabinetów Audiofon w całej Polsce -> https://audiofon.com.pl/wojewodztwa.

  10. Wykonałem całą procedurę i chcę kupić aparaty słuchowe. Jak mogę to zrobić?

    Są trzy sposoby zakupu aparatów słuchowych:

    1. Zakup w jednym z 300 gabinetów Audiofon w Polsce.
    W trakcie wizyty zostanie wykonane badanie słuchu, a także pobranie miary ucha na indywidualną wkładkę lub obudowę oraz przeprowadzenie pomiaru zysku z zastosowanych aparatów. W punkcie stacjonarnym jest również możliwość skorzystania z refundacji NFZ.

    2. Wizyta domowa protetyka słuchu
    Protetyk Słuchu może przyjechać pod wskazany adres i na miejscu wykonać badanie słuchu, pobrać miarę z ucha i dokonać wszelkich formalności związanych z zakupem aparatów słuchowych.

    3. Zakup online
    Aparaty słuchowe można zakupić przez Internet. Protetyk słuchu przygotuje ofertę oraz wygeneruje specjalny link do sklepu. Nowe aparaty będą zaprogramowane tak, jak aparaty demonstracyjne i wysłane kurierem.
    Uwaga! W niektórych sytuacjach wizyta w salonie protetycznym może się okazać niezbędna.

  11. Przed zakupem aparatów słuchowych chcę się skonsultować “na żywo” w Gabinecie Protetycznym. W jaki sposób i gdzie mogę to zrobić?

    W tym celu należy skontaktować się z Protetykiem Słuchu, który pokieruje do najbliższego gabinetu Audiofon.

  12. Czy można za pomocą usługi Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych przymierzyć i przetestować inne modele aparatów słuchowych?

    Istnieje możliwość modyfikacji wersji aparatów słuchowych DEMO, o ile podczas rozmowy wstępnej została uzgodniona taka potrzeba. Przymiarka innych modeli  aparatów słuchowych różnych producentów jest możliwa w każdym stacjonarnym gabinecie Audiofon.

  13. Czy trzeba mieć nowoczesny i mocny telefon komórkowy do skorzystania z usługi? 
    Nie, nie jest to konieczne. W zestawie do Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych znajduje się aparat telefoniczny, który jest w pełni skonfigurowany.

  14. Co zawiera zestaw Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych?

    Zestaw zawiera: 
    • Telefon REDMI 8 SN /IMEI w dedykowanym etui 
    • Videootoskop USB z wziernikami dousznymi 
    • Aparat/y słuchowe Widex w uzgodnionej wersji wraz z wkładkami 
    • Remote Link  
    • Podstawkę pod telefon 
    • Instrukcję obsługi zestawu do Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych

  15. Czy wymagane jest posiadanie komputera?

    Nie. Podczas zdalnej sesji z Protetykiem Słuchu posługują się Państwo wyłącznie dołączonym w tym celu telefonem komórkowym.

  16. Mam obawę przed Zdalnym Dopasowaniem Aparatów Słuchowych ze względów technicznych. Czy osoby takie jak ja, słabo obsługujące komputer i telefon, poradzą sobie?

    Tak. Kompletna usługa Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych odbywa się w stałym kontakcie z Protetykiem Słuchu, który przeprowadzi Panią/Pana przez cały proces dopasowania aparatów słuchowych. Dołączony do zestawu telefon komórkowy, uruchamiany jest zdalnie przez Protetyka Słuchu o umówionej godzinie. Dzięki temu cały proces przebiega komfortowo i nie wymaga żadnych umiejętności obsługi urządzeń elektronicznych.

    Do zestawu Zdalnego Dopasowania dołączona jest również instrukcja obsługi, która w prosty i czytelny sposób opisuje cały proces, a osoby korzystające z usługi mają do dyspozycji filmy instruktażowe.

  17. Czy istnieje możliwość zakupu takiej usługi w późniejszym czasie - na potrzeby regulacji aparatów słuchowych? Jaki byłby koszt takiej usługi?

    Tak, przewidujemy możliwość zakupu takiej usługi w okolicach września 2020 roku. Pacjenci będą mogli dokonać zdalnej regulacji swoich aparatów słuchowych za pomocą zakupionego lub wypożyczonego zestawu do Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych. Cena takiej usługi zostanie podana przy kontakcie z Biurem Obsługi Pacjenta lub Protetykiem Słuchu.

  18. Czy istnieje możliwość zamówienia usługi Zdalnego Dopasowania Aparatów Słuchowych poprzez infolinię?

    Usługę można zamówić online poprzez formularz zamówienia w naszym sklepie internetowym https://sklep.audiofon.com.pl/zdalne-dopasowanie-aparatow-sluchowych,id129.html lub korzystając z pomocy pracownika naszej bezpłatnej infolinii - 800 806 900.